У Покрові п’ятирічний хлопчик отруївся клофеліном

П’ятирічний мешканець Покрова потрапив до реанімації через отруєння клофеліном, передає Nikopolnews, посилаючись на Depo.Дніпро.

Дитина наковталася пігулок клофеліну, і це помітила мати, оскільки у хлопчика був нездоровий вигляд, а також інші ознаки отруєння. Крім того, в руках у сина були ті самі таблетки клофеліну. Жінка викликала швидку, і малюка доправили в реанімаційне відділення лікарні. За словами лікарів, на даний час його життю нічого не загрожує.

Правоохоронці з’ясовують усі обставини події.

Для довідки:

Клонідин (торговельні найменування: Клофелін, Катапресан, Гемитон, Хлофазолин, Атензина, Капрессин, Клонилон, Гипозин) — лікарський засіб, гіпотензивний препарат групи похідних имидазолина, стимулятор α2-адренорецепторів і центральних имидазолиновых рецепторів. Широко використовується при лікуванні артеріальної гіпертензії.

Клофелін став сумно відомим через те, що його часто застосовують злочинці у своїх цілях: при його додаванні в алкоголь можна швидко приспати жертву, а потім обшукати і вкрасти гроші та цінні речі. Це часто закінчується смертю жертви.

To Top